POLSKI ENGLISH

09 listopada 2006

Siła marki


 

Każdego roku projektanci firmy S&A Bursztynowa Biżuteria zaskakują nas swoimi nowymi pomysłami. Biżuteria zaprojektowana i wykonana w tej gdyńskiej firmie zdobi kobiety we wszystkich szerokościach geograficznych. Wyzwanie możliwe do zrealizowania dzięki zespołowi designerów, sprawnej organizacji i dobremu marketingowi. Od roku 2006 cały cykl produkcyjny skupiony jest w jednej, specjalnie przygotowanej siedzibie firmy. Pozwala to na optymalizację i usprawnienie procesu wytwarzania biżuterii, począwszy od negocjacji z klientem, po wysyłkę wykonanych wyrobów. Umieszczenie studia projektowego, produkcji i działu handlowego w jednym miejscu pozwala także na sprawną komunikację, współdziałanie i integrację wszystkich pracowników.
Rok 2006 to dla firmy czas rozbudowy sieci zagranicznych sklepów. Pod marką S&A Bursztynowa Biżuteria działa już ponad 50 placówek w Chinach, 2 w Czechach, a także w Rydze i oczywiście Polse. Do obecnych kilku galerii w Polsce, dołączą kolejne. Dla firmy budowanie marki to także bezpośrednie spotkania z klientami. Stąd wypełniony szczelnie kalendarz imprez targowych, obejmujący wszystkie polskie i kilkanaście zagranicznych wystaw od Japonii, przez USA po stolice europejskie.
Równolegle z działaniami rynkowymi firma podejmuje działalność na rzecz środowiska. Wspiera klasy jubilerskie w Zespole Szkół Zawodowych w Gdyni, dla których we wrześniu, w swojej siedzibie, wspólnie z Gdyńskim Cechem
Rzemiosła i Parlamentem Hanzeatyckim zorganizowała kurs dla młodych designerów, w którym swoją wiedzą jubilerską dzielili się wykładowcy z Niemiec. Inwestycja w młodych i kreatywnych to podstawa działań firmy.
Osobiste zaangażowanie prezesa spółki Adama Pstrągowskiego w otwarcie Muzeum Bursztynu w Gdańsku, zostało docenione przez placówkę muzealną. Firma, jako jedyna ma tam swoją ekspozycję.
Szef działu sprzedaży i marketingu S&A Bursztynowa Biżuteria - Nasze nowe kolekcje wpisują się w światowe trendy mody. Cieszymy się, że w zakresie biżuterii bursztynowej możemy dopowiadać ostatnie słowo. Promowanie marki S&A Bursztynowa Biżuteria oraz odkrywanie piękna samego bursztynu wpisane są w działania naszej firmy. Nie skupiamy się na przedsięwzięciach jednorazowych. Budowa marki czy wizerunku firmy to jest droga nieskończona. Badania wśród klientów potwierdzają, że kojarzą markę S&A Bursztynowa Biżuteria i co ważniejsze kojarzą ją jako markę Premium wśród pozostałych obecnych na rynku. Naszym celem jest podtrzymywanie i rozwój tej świadomości. Grupę docelową dla S&A stanowią kobiety nieszablonowe, odważne, świadome swojej wartości, pragnące łamać stereotypy. Nadal inwestujemy zarówno w grupę desingerów jak i kształcenie młodych adeptów sztuki jubilerskiej to fundament, nakreślony przez zarząd spółki. Jest to inwestycja na lata, która na pewno się zwróci.

Studio Projektowe otrzymało Grand Prix konkursu Mercurius Gedanensis również w roku 2006. Firma została nagrodzona - Statuetką Ministra Gospodarki za najlepszy wyrób na targach Złoto Srebro Czas 2003 w Warszawie. S&A Bursztynowa Biżuteria duży nacisk kładzie na wzornictwo, prowadząc od kilku lat Studio Design, skupiające wybitnych i nagradzanych projektantów, za co w roku 2006 otrzymała “Nagrodę Polskiego Jubilera”. Firma wspiera aktywnie działania Muzeum Bursztynu w Gdańsku i angażuje się w szkolnictwo zawodowe, wspierając klasy jubilerskie, przygotowujące do zawodu jubilera. Osiągnięcia, jakim może sprostać jedynie silna firma z ugruntowaną marką i określoną wizją działania..

 

09 listopada 2006
Siła marki